شنبه 8 اردیبهشت 1403

13 تیر 1397

ساخت ضریح خیمه‌گاه امام حسین (ع) در مراحل پایانی است

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: ساخت ضریح خیمه‌گاه امام حسین (ع) در مراحل پایانی است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، عبدالرضا مطاف صبح چهارشنبه در نشست با فرماندار شهرستان دشتی اظهار داشت: مردم استان بوشهر عشق و ارادت ویژه‌ای به اهل بیت(ع) دارند و همواره این موضوع را ثابت کرده‌اند.

وی با اشاره به ساخت ضریح خیمه‌گاه امام حسین (ع) و ضریح حضرت قاسم (ع) در شهرهای بوشهر و برازجان خاطرنشان کرد: روند ساخت این دو ضریح در مراحل پایانی است و به زودی شاهد تکمیل آن خواهیم بود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر ابراز امیدواری کرد که با تکمیل ضریح خیمه‌گاه امام حسین (ع) و ضریح حضرت قاسم (ع)، عملیات نصب این دو ضریح تا قبل از اربعین انجام شود.

وی با اشاره به ساخت این ضریح‌ها از بودجه، هدایا و نذور مردمی خاطرنشان کرد: استان بوشهر و شهرستان دشتی در زمینه اعزام نیروی کارگری و متخصص برای بازسازی عتبات عالیات دارای جایگاهی ویژه هستند.

مطاف از آمادگی برای دریافت کمک‌های مردمی برای موکب‌ها و ستاد بازسازی عتبات خبر داد و اضافه کرد: استان بوشهر در اربعین سال گذشته ۴۴ موکب داشت که ۱۴ موکب آن در مسیر شلمچه بود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر افزود: موکب‌های استان بوشهر در مراسم اربعین سال قبل میزبان زائران استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان بودند.