جمعه 7 اردیبهشت 1403

29 آذر 1396

برپایی سوگواره عبرات در اوایل بهمن‌ماه

مدیر کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین از برپایی اختتامیه سوگواره عبرات در اوایل بهمن‌ماه خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی الاربعین، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی، مدیر کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین درباره سوگواره عبرات عنوان کرد: ارسال آثار هنوز ادامه دارد و آثار مطلوبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه اختتامیه در اواخر دی‌ماه یا اوایل بهمن‌ماه برگزار می‌شود و از نفرات برتر و برگزیده در این مراسم تجلیل می‌شود،‌ اظهار کرد: همچنین در راستای برگزاری عبرات پیشنهاداتی از حوزه‌های مختلف داشتیم که بخش کودک نیز از آن جمله است و از نهادهایی که برنامه‌هایی به این مناسبت داشته باشند استقبال می‌کنیم.

به گفته مدیر کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین، این مرکز نباید متصدی انجام کارها باشد و اکنون هم با نهادهای مختلف از جمله جامعةالمصطفی العالمیة،‌ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی همکاری‌هایی در این حوزه‌ داریم.

وی تاکید کرد: از اینکه دیگر نهادهای فرهنگی، هنری و ادبی نیز به این حوزه ورود پیدا کرده و نقش ایفا کنند استقبال می‌کنیم. گروه‌های مردمی و دولتی نیز باید در این  جشنواره مشارکت کنند و مسئولیت بخشی از کار را برعهده بگیرند. در این رابطه برنامه‌هایی داریم و رایزنی‌ها از پیش آغاز شده است که از این ظرفیت استفاده می‌کنیم.