جمعه 7 اردیبهشت 1403

18 آبان 1396

بازدید لاله افتخاری ازموکب و نمایشگاه عکس شهدای بحرین درکربلا

همزمان با اربعین حسینی معاون امور بانوان کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین امروز( پنج شنبه 18 آبان) از موکب و نمایشگاه عکس شهدای بحرین دیدن کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین ، دراین بازدید که خانم فرزانه مشاور امور زنان سازمان اوقاف و امور خیریه نیزخانم افتخاری را همراهی می کرد خانم بحرانی مسئول نمایشگاه عکس شهدای بحرین در مورد جنبش اسلامی در این کشور توضیحاتی ارائه کرد و گفت: مردم مسلمان بحرین تاکنون صدها شهید و مجروح  تقدیم جنبش رهایی از ظلم و سلطه آل خلیفه کرده و دراین راه رنج و مشقت های فراونی متحمل شده اند.

براساس این گزارش ، لاله افتخاری معاون امور بانوان کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین دراین بازدید به شهادت رساندن زنان و کودکان بحرینی را بر خلاف موازین بین المللی عنوان کرد و گفت: رژیم وابسته آل خلیفه با انواع سلاح ها زنان و کودکان را در تظاهرات مسالمت آمیزهدف قرار می دهد و به شهادت می رساند.

افتخاری همچنین ضمن بازدید از بخش های مختلف موکب و نمایشگاه عکس شهدای بحرین ، دفتر یادبود آن را امضا کرد.

گفتنی است از اين نمايشگاه که با هدف به نمايش گذاشتن رشادت مردم مسلمان اين سرزمين و يادبود آن ها در کربلای معلی برپا شده است همه روزه تعداد زیادی از زائران اربعین حسینی بازدید می کنند.