جمعه 7 اردیبهشت 1403

18 آبان 1396

تجلیل از روایتگران مصور حماسه عاشورا

نماینده بعثه مقام معظم رهبری درعراق، امروز در جمع روایتگران مصور واقعه عاشورا ضمن تجلیل از فعالیت های این گروه گفت: ارزیابی ها حاکیست امسال برنامه های خوب و موفقی برگزار شد.


 

 

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، حجت الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی از روایتگری مصور بعنوان اقدامی اثرگذار و مستند یاد کرد وگفت: برگزاری روایتگری با شیوه های نو و به صورت سمعی و بصری مخاطب را جذب می کند و نکات عبرت نهضت عاشورا را در بر دارد.

در این جلسه که حجج الاسلام احمدی رییس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و اباذری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی و مسوول کمیته فرهنگی اربعین درعراق نیز حضور داشتند نماینده بعثه مقام معظم رهبری درعراق تصریح کرد: اربعین فرصتی بسیاربی نظیر و ظرفیت عظیمی است که می توان برای تحول فکری و اعتقادی زائران و بالابردن سطح معرفتی و بصیرتی آنان بکار گرفت تا عشق زائران به زیارت توام با معرفت شود.

وی روایتگری مصور را در افزایش جنبه معرفتی و بصیرتی زائران بسیار موثر و اثرگذارتوصیف کرد و  با اشاره به فعالیت بخش گروه کودک و نوجوانان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین  گفت: کار فرهنگی و فکری باید از کودکی و نوجوانی آغاز شود و در دوران جوانی به ثمر بنشیند، و امروز بیش از هر زمان  به کار فرهنگی در نسل جوان و نوجوان نیازاست.