جمعه 7 اردیبهشت 1403

25 مهر 1396

تدوین سیاست ها و نحوه تبلیغ در راهپیمایی اربعین حسینی

دکتر لاله افتخاری در رابطه با فعالیت ها و نشست های کمیته فرهنگی واموزشی ستاد اربعین، تصریح کرد: اولین و دومین نشست علمی - تخصصی در خصوص تبیین باید ها و نبایدها و نحوه تبلیغ شایسته در اربعین با حضور بیش از 10 نفر از مبلغان برجسته حوزه های علمیه خواهران به میزبانی واحد خواهران بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، خانم دکتر لاله افتخاری معاون کمیته فرهنگی اموزشی ستاد اربعین حسینی در حوزه بانوان در رابطه با فعالیت ها و نشست های   کمیته فرهنگی واموزشی ستاد اربعین، تصریح کرد: اولین و دومین نشست علمی - تخصصی این ستاد در خصوص  تبیین باید ها و نبایدها و نحوه تبلیغ شایسته در اربعین با حضور بیش از 10 نفر از مبلغان برجسته حوزه های علمیه خواهران به میزبانی واحد خواهران بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور برگزار شد.

وی افزود: در این نشست دیدگاه های خوبی درباره «ضرورت تبلیغ»، «نحوه تبلیغ» و مسایل مرتبط با آن مطرح شد.

نماینده مردم تهران درمجلس نهم ضمن اعلام برگزاری نشست ویدئو کنفرانسی گفت:

نشست ویدئو کنفرانس با حضور برخی از مسئولان کشوری و معاونت ستاد اربعین و بسیج طلاب و اساتید با محوریت «وظایف مسئولان استانی بسیج طلاب» برگزار و طی آن از طریق ارتباط ویدئویی با مسئولان استان های مختلف گفت و گو شد.

معاون  حوزه بانوان کمیته فرهنگی اموزشی ستاد اربعین  ادامه داد: در این نشست که جانشین فرمانده بسیج اساتید و طلاب کشور در آن حضور داشت، فعالیت های مربوط به استان های مختلف کشور در رابطه با اربعین و امور مختلفی از قبیل  تبیین باید و نبایدها، ضرورت ها،  شرح وظایف استان ها و پاسخگویی به سوالات آنها در بحث اربعین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه  اظهار کرد: در همین راستا نشستی نیز با حجت الاسلام دکتر احمدی، ریاست کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین و برخی معاونان ایشان برگزار شد و در آن درباره مکان هایی که باید در موسم اربعین در نظر گرفته شود، محورها، موضوعات و برنامه های پیش بینی شده است، هماهنگی های لازم انجام گرفت.

افتخاری در پایان خاطرنشان کرد: دومین نشست هم اندیشی علمی - تخصصی معاونت بانوان کمیته فرهنگی آموزشی اربعین نیز با موضوع حضرت زینب سلام الله علیها برگزار و در این نشست مطالبی با محوریت «حضرت زینب سلام الله علیها و محورهای زندگی ایشان»از ابعاد مختلف و به صورت خاص در رابطه با نقش راهبری  و مدیریتی حضرت زینب کبری سلام الله علیها مطرح شد.