جمعه 7 اردیبهشت 1403

22 مهر 1396

استاندار مازندران با حضور در كنسولگري موقت عراق در ساري از روند صدور ويزا براي زائرين اربعين حسيني بازديد کرد.

استاندار و مسئولان ستاد اربعین مازندران با حضور در كنسولگری موقت عراق در ساری از روند صدور ويزا براي زائرين اربعين حسيني بازديد کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، در اين ديدار مدير كل حج و زيارت مازندران گزارشي در مورد اقدامات صورت گرفته براي استقرار كنسولگري موقت عراق در ساري و صدور ويزا براي زائرين مازندراني و گلستاني در اين مركز ارائه نمود و گفت : تا كنون 5550 زائر از استانهاي گلستان و مازندران در سامانه سماح ثبت نام نموده اند و با پيگيري صورت گرفته 2691 ويزا صادر شده كه 1797 مورد آن براي زائرين مازندران و 794 مورد آن مربوط به زائرين گلستان است. 
استاندار مازندران در پايان اين بازديد ضمن ابراز رضايت از روند صدور ويزا در دفتر كنسولگري موقت عراق در ساري گفت : الحمدلله صدور ويزا با سرعت و نظم بسيار خوبي در حال انجام است و اميدوارم مردم علوي و ولايتمدار مازندران بار ديگر با حضور پرشور در حماسه عظيم اربعين حسيني شور و ارادت خود را به سيد و سالار شهيدان كربلا امام حسين عليه السلام و ياران باوفايش به نمايش بگذارند .
ربيع فلاح جلودار از حضور 43 هزار مازندراني در زيارت اربعين حسيني در سال گذشته خبر داد و گفت : انتظار مي رود امسال نيز قريب 50 هزار نفر زائر از استان مازندران عازم نجف و كربلا شوند و در همايش بين المللي اربعين شركت نمايند .