جمعه 7 اردیبهشت 1403

24 شهریور 1399

دیدار رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی

حجت الاسلام و المسلمین حمید احمدی، رئیس کمیته فرهنگی اموزشی ستاد مرکزی اربعین با حضور در مجلس شورای اسلامی، با حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.


دیدار رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، حجت الاسلام و المسلمین حمید احمدی، رئیس کمیته فرهنگی اموزشی ستاد مرکزی اربعین با حضور در مجلس شورای اسلامی، با حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

دکتر احمدی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه های صورت گرفته، خواستار ورود جدی مجلس شورای اسلامی در حوزه سیاست گذاری و تامین زیرساخت های برنامه های فرهنگی مراسم اربعین  حسینی شد.

در ادامه این جلسه، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته و استقبال از فعالیت ها، نسبت به  حمایت از برنامه ها و فراهم نمودن زیرساخت های فرهنگی در این زمینه قول مساعد داد.

گفتنی است، در ادامه این جلسه اعضا بر اجرای تمام و کمال شیوه نامه های بهداشتی و اجرای برنامه در قابل چارچوب شیوه نامه های اعلامی وزارت بهداشت تاکید و اعلام شد، امسال مراسم پیاده روی باشکوه اربعین به شیوه ای متفاوت اجرا خواهد شد.