جمعه 7 اردیبهشت 1403

16 دی 1398

لشکر میلیونی منتقمین خون سردار سلیمانی در تهران

در حالی که مراسم تشییع پیکر مطهر سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» از ساعت 8 صبح امروز با خواندن نماز بر پیکر مطهر شهدای محور مقاومت توسط حضرت آیت الله خامنه ای آغاز خواهد شد، مردم از ساعات اولیه صبح امروز و تقریبا بعد از نماز صبح تمامی مسیرهای منتهی به دانشگاه تهران را با حضور خود مملو از جمعیت کرده اند...


بعد از حضور تاریخی مردم خوزستان و خراسان در مراسم تاریخی تشییع جنازه پیکر مطهر سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «ابومهدی المهندس» فرمانده بسیج مردمی عراق و همرزمان شهیدشان، امروز نوبت به حماسه آفرینی مردم تهران رسیده است تا قدرشناسی ویژه ای از فرمانده محور مقاومت داشته باشند.

در حالی که مراسم تشییع پیکر مطهر سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» از ساعت 8 صبح امروز با خواندن نماز بر پیکر مطهر شهدای محور مقاومت توسط حضرت آیت الله خامنه ای آغاز خواهد شد، مردم از ساعات اولیه صبح امروز و تقریبا بعد از نماز صبح تمامی مسیرهای منتهی به دانشگاه تهران را با حضور خود مملو از جمعیت کرده اند.

بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه سردار شهید و سرافراز اسلام حاج «قاسم سلیمانی» به همراه «ابومهدی المهندس» از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند و یادآور شدند که انتقام سختی از عوامل این جنایت گرفته خواهد شد. روسای قوا و مسئولان عالیرتبه کشورمان هم در کنار شورای عالی امنیت ملی تاکید داشتند که در زمان و مکان مناسب آمریکایی ها تقاص این کار را بواسطه انتقام سختی که چشم انتظارشان است، پس خواهند داد.

وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد. گفته می شود آمریکایی ها تاکنون کشورهای زیادی را به عنوان میانجی برای جلوگیری از اقدام متقابل ایران واسطه کرده، اما جمهوری اسلامی چنین مساله ای را نپذیرفته است.