جمعه 7 اردیبهشت 1403

17 مرداد 1398

خبرنگاران بایکوت خبری اربعین حسینی را در جهان خواهند شکست

رئیس کارگروه رصد و پژوهش کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین با تبریک و تجلیل روز خبرنگار گفت: امیدواریم روزبه‌روز شاهد شکستن بایکوت رسانه‌ای اربعین حسینی در عرصه جهانی باشیم.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، سید محمدرضا خوشرو با اشاره به‌روز 17 مردادماه روز بزرگداشت شهید صارمی و نام‌گذاری آن به نام روز خبرنگار گفت:17 مرداد به نام قاصدانی مزین شده که همواره در طول فعالیت خودشان متولی امر اطلاع‌رسانی صادقانه، خبررسانی عادلانه و بازتاب رویدادهای مهم پیرامون جامعه در فضای رسانه‌ای کشورند.

وی با تبریک روز خبرنگار به‌تمامی خبرنگاران و اهالی رسانه تصریح کرد: چند سالی است که خبرنگاران در زمینه رویداد بزرگ، باشکوه و جهانی اربعین به‌صورت متعهدانه وارد عرصه کار رسانه‌ای شده‌اند و در این خصوص گام‌های بسیار خوبی برداشته‌اند که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

رئیس کارگروه رصد و پژوهش کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین تأکید کرد: خبرنگاران در تلاش‌اند تا در اربعین حسینی این عظمت رویداد بزرگ جهانی را به گوش تمام دنیا برسانند و خوشبختانه فضای بسیار معنوی با خصایص اخلاقی خاصی در این چند سال شکل‌گرفته است و باید از این فرصت و موقعیت فراهم‌شده به‌خوبی بهره گرفت.

وی یادآور شد: رسانه‌ها در تلاش‌اند معنویت و خصایص اخلاقی را که در این سال‌ها در جوامع جهانی کم‌رنگ شده به یک‌باره و در یک بازه زمانی محدود متبلور و احیا کنند و ما هم از این تلاش عزیزان خبرنگار که موارد مربوط این رویداد عظیم اربعین را به‌صورت گسترده پوشش می‌دهند، تجلیل می‌کنیم و امیدواریم روزبه‌روز شاهد شکستن بایکوت رسانه‌ای اربعین حسینی در عرصه جهانی باشیم.