شنبه 8 اردیبهشت 1403

17 مرداد 1398

جلسه کمیته فرهنگی اربعین استان تهران برگزار شد

اولین جلسه هم اندیشی کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان تهران به منظور ایجاد هماهنگی و برنامه ریزی های لازم با حضور اعضای این کمیته در محل بعثه مقام معظم رهبری در تهران برگزار شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، اولین جلسه هم اندیشی کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان تهران به منظور ایجاد هماهنگی و برنامه ریزی های لازم با حضور اعضای این کمیته در محل بعثه مقام معظم رهبری در تهران برگزار شد.

در این جلسه نمایندگانی از شهرداری تهران، اداره کل تبلیغات اسلامی استان،  هیئت رزمندگان اسلام استان، ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مرکز مدیریت حوزه علمیه استان  حضور داشتند که در خصوص مسائل مختلف حوزه فرهنگی و آموزشی اربعین بحث و تبادل نظر کردند.

در این جلسه هم‌افزایی در خصوص آموزش و توجیهی زائران به منظور بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، راهکارهای ارائه  و تصمیماتی اتخاذ و مصوبات آن به سازمان ها و نهادهای مرتبط اعلام شد.

 برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارگزاران فرهنگی و اجرایی، برگزاری جلسات درون گروهی کمیته فرهنگی در خصوص پیوست فرهنگی در موکب‌ها اربعین، برنامه‌ریزی به منظور ساماندهی گروه های قرآنی متشکل از حافظان، قاریان و گروهای تواشیح و ابتهال از دیگر مصوبات این جلسه بود.