جمعه 7 اردیبهشت 1403

19 تیر 1398

سومین جلسه ستاد اربعین شهرستان پیشوا برگزار شد

سومین جلسه ستاد اربعین شهرستان پیشوا با حضور عباسی فرماندار، حجت الاسلام باقری امام جمعه، جعفری معاون سیاسی انتظامی و یعقوبی معاون فنی و عمران فرماندار و سایر اعضای ستاد برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، حسین عباسی در سومین جلسه ستاد اربعین پیشوا که با حضور امام جمعه، معاونین فرماندار و اعضای ستاد برگزار شد، گفت: ارزش و اهمیت اربعین حسینی از هیچ کسی پوشیده نیست و هرچه در جهت باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم تلاش کنیم، باز هم نتوانسته ایم دین خود را آنگونه که باید، نسبت به حضرت سیدالشهدا و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ادا کنیم.

عباسی با اشاره به قطعی شدن برپایی موکب شهرستان پیشوا، بیان کرد: اولین بار است که می‌خواهیم موکبی به نام شهرستان پیشوا در کشور عراق دایر کنیم و این نیازمند هماهنگی و برنامه‌ریزی همه جانبه است.

فرماندار شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: برای برگزاری هر چه باشکوه تر اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و خدمت به زائران حسینی باید همه پتانسیل ها به کار گرفته شوند.

وی افزود: مردم در اربعین حسینی و مراسم مربوط به ائمه معصومین با حضور خودجوش و برخاسته از عشق و ارادت خود، زیباترین صحنه‌ها را خلق و به منصه ظهور می‌رسانند.