جمعه 7 اردیبهشت 1403

08 آبان 1397

شب شعر شاعران ایرانی و عراقی در کربلا برگزار شد

شب شعر شاعران ایرانی و عراقی در شامگاه اربعین حسینی با حضور زائران و مجاوران حرم سیدالشهد (ع) در هتل‌ علی‌الدور کربلای معلی برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، شب شعر شاعران ایرانی و عراقی در شامگاه اربعین حسینی با حضور حجج‌الاسلام غلامرضا اباذری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد، حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در هتل‌ علی‌الدور در کربلای معلی برگزار شد.

این جلسه که از سوی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین برگزار شد، مهدی چراغ‌زاده، عباس احمدی، محمدرضا طهماسبی، امیرحسین خوشرو، محمدحسن انصاری‌نژاد، محمدحسین مهدویان، میلاد عرفان‌پور و محمدمهدی خان‌محمدی از جمهوری اسلامی ایران در این مراسم به شعر خوانی با موضوع اربعین پرداختند.

همچنین مبین اردستانی، سید محمدجواد میرصفی، سید حمیدرضا برقعی، محمدجواد زمانی و علیرضا قزوه از دیگران شاعران ایرانی بودند که در این محفل اشعار و سرودهای خود با موضوع قیام نهضت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در جمع زائران و مجاوران حرم حضرت سیدالشهدا (ع) در کربلای معلی قرائت کردند.

سیدعلی موسوی، سید زید یاسری، منتظر ابومحمد از شهر حیدریه، علی عدنان طوفان از شهر کوت، فیصل المیاحی از شهر کوت و بلال ترابی از شهر کوت، شاعران عرب زبان از کشور عراق بودند که در این جمع با موضوع حسینی شعرخوانی کردند.

انتهای پیام/