جمعه 7 اردیبهشت 1403

06 آبان 1397

کنگره شهدای راه‌کربلا برگزار شد

کنگره شهدای راه‌کربلا از سوی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین با حضور شماری از خانواده شهیدان حشدالشعبی و مدافعان حرم و جمعی از رزمندگان ایرانی و عراقی در کربلای معلی برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، کنگره شهدای راه‌کربلا از سوی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین با حضور شماری از خانواده شهیدان حشدالشعبی و مدافعان حرم و جمعی از رزمندگان ایرانی و عراقی در کربلای معلی برگزار شد.

سعید القائی فرمانده «لواء الخدمه الحسینی عراق» در این کنگره مبارزه با ظلم و ظلم ستیزی را از پیام‌های قیام حضرت سیدالشهدا دانست و گفت: آمریکا شیطان بزرگ است و براساس فرهنگ اهل‌بیت باید مقابل آن ایستاد.

وی خط سیدالشهدا را خط جهاد و شهادت خواند و افزود: امروز فرهنگ عاشورا نجات‌بخش بشریت است و ما با همین فرهنگ غنی مقابل قدرت‌های بزرگ ایستاده و مقاومت می‌کنیم. همین مقاومت و ایستادگی‌های جبهه مقاومت سبب شده که آمریکا در موضع ضعف قرار بگیرد و قدرت آنچنانی خود را از دست بدهد.

القائی یادآور شد: آنچه امروز در یمن، بحرین و فلسطین شاهد آن هستیم و اینکه کشورهای همچون عربستان از این جنایات پشتیبانی می‌کنند یک حرکت عادی نیست، بلکه زمینه‌ساز برای ظهور حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) است.

در ادامه این کنگره حسین اسدی از رزمندگان جبهه مقاومت به بیان خاطرات خود از دوران مبارزه با داعش پرداخت.

در پایان این کنگره از خانواده شهیدان جبهه مقاومت در کشور عراق با اهدای هدایای تجلیل شد.

انتهای پیام/