جمعه 7 اردیبهشت 1403

21 مهر 1397

۳۰۰۰ زائر حسینی در موکب های مهدیشهر اسکان می‌یابند

مسول اسکان ستاد اربعین مهدیشهر، از اسکان سه هزار زائر حسینی در موکب‌های این شهرستان در کربلا خبر داد و گفت: رخداد فرهنگی ثمره این تجمع عظیم عاشورایی است.


به گزارش اربعین از سمنان، ناصر پارسا در چهارمین جلسه ستاد اربعین مهدیشهر، ضمن تاکید بر وجود توانمندیهای بالا به منظور اسکان زیاد زائران حسینی در موکب های ایجاد شده ابراز داشت: سهم این شهرستان از خدمت به زائران اربعین اسکان سه هزار نفر را شامل می‌شود.

وی با اشاره به لزوم رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت ستاد اربعین در پذیرایی و اسکان دهی به زائران بیان کرد: بالغ‌بر ۵۰ نفر خادم اربعین حسینی مرد و زن ازاین شهرستان برای خدمت‌رسانی به زائران اعزام خواهند شد که حفظ سلامت زائران در طول سفر از اولویت های کاری خادمان است.

مسئول ستاد اربعین حسینی مهدیشهر بابیان اینکه ترغیب عموم مردم برای حضور در این تجمع بزرگ یکی از مهم‌ترین رویکردهای ستاد اربعین به شمار می‌رود، افزود: فعالیت‌های فرهنگی برای جذب کمک‌های مردمی به ستاد اربعین در دستور کار است.

پارسا بابیان اینکه موکب اسکان این شهرستان درکربلا قرار دارد، بیان کرد: سال گذشته فعالیت‌های ستاد اربعین مهدیشهر به‌صورت مشترک با شهر در جزین و شهمیرزاد انجام می‌شد که امسال هر شهرستان مجزا و نیز فعالیت ستاد اربعین را به‌صورت مستقل اجرایی می‌کند.

وی افزود: موکب اسکان مهدیشهر به منظور خدمت به زائران خدمات خود را از ۲۰مهر ماه آغاز خواهد کرد.