جمعه 7 اردیبهشت 1403

15 مهر 1397

شور هیأتی در مراسم اربعین با نظم اداری و رسمی تقارن یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: حفظ ماهیت معنوی، صداقت و شور هیأتی در برگزاری مراسم اربعین باید با نظم اداری و رسمی تقارن یابد.


به گزارش اربعیت در سمنان، سعید ناجی ظهر در جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی در استان سمنان با هدف بررسی آخرین اقدامات انجام‌شده در رابطه با برگزاری مراسم پیاده روی اربعین و نیز استقرار مناسب موکب های استان در سالن مدیریت بحران استانداری، بر لزوم هماهنگی و انسجام بیشتر در برگزاری مراسم باشکوه اربعین حسینی استان در عراق تأکید کرد.

وی تصریح کرد: حفظ ماهیت معنوی، صداقت و شور هیاتی باید با نظم اداری و رسمی تقارن یابد، تا شاهد برگزاری مراسم پرشکوهی از استان در اربعین حسینی امسال باشیم.

ناجی با بیان این نکته که متاسفانه برخی ابهامات در رابطه با تهیه ویزا، اسکان و تغذیه در بین زائران و مردم برای مراسم روز اربعین وجود دارد یادآور شد: باید تلاش شود تا در این زمینه برخی از تردیدها و شبهات برطرف  شود و متولی مشخصی برای این کار معنوی وارزشی تعیین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در پایان با تأکید بر شفاف سازی دقیق برای برگزاری این مراسم باشکوه و تداوم قوام این حرکت ها ابراز امیدواری کرد: با همدلی و یکپارچگی باید بتوانیم، پاسخ شفافی درباره برخی مسائل شرعی و اسلامی در جامعه به مردم دهیم.