دوشنبه 26 شهریور 1403

مسئول کمیته فرهنگی اربعین خوزستان بر تقویت حضور مردم تاکید کرد

مسئول کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین حسینی در استان خوزستان بر لزوم تقویت هر چه بیشتر حضور مردم در برنامه های اربعین تاکید کرد.


حجت الاسلام والمسلمین  «سیدابوالحسن حسن زاده» مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در استان خوزستان و کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین حسینی در این استان با حضور در پخش زنده گفتگوی ویژه خبری شبکه خوزستان توضیحاتی در خصوص برنامه ها و اهداف این کمیته ارائه کرد.و با اشاره به حضور گسترده مردم در مرزهای مواصلاتی شلمچه و چذابه و حرکت به سوی مسیر طریق الحسین (ع) جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی، توصیه هایی را به کسانی که قصد حضور در این راهپیمایی عظیم را دارند، بیان کرد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین حسن زاده همچنین با اشاره به حرکت خودجوش مردم ولایتمدار استان خوزستان در میزبانی از زائران اباعبدا... الحسین علیه السلام، خواستار تقویت بیش از بیش این نهضت و مکتب حسینی با حضور مردم شد.

ایشان اتحاد هر چه بیشترمسلمانان جهان اسلام ،اعم از شیعه و سنی در این راهپیمایی عظیم را از دستاوردهای مهم این حرکت دانست.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان خوزستان همچنین با توجه به اهمیت مسائل فرهنگی در این ایام، خواستار توجه هر چه بیشتر دستگاههای فرهنگی و برنامه ریزی برای ارائه خدمات فرهنگی جامع و کامل در طول مدت سفر زائران شد.

  • #کربلا_طریق_الاقصی