جمعه 28 اردیبهشت 1403

دیدار چند تن از مسئول موکب سید الشهدای افغانستانی با رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی

دیدار از مسئولان و اعضای موکب سید الشهدای اتباع و مهاجران افغانستان با رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی در بعثه مقام معظم رهبری در قم


دیدار مسئولان و اعضای موکب سید الشهدا اتباع و مهاجران افغانستان با رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی در بعثه مقام معظم رهبری در قم 
در ابتدا جلسه رئیس هیئت مدیره موکب با ارائه گزارشی در خصوص فعالیت ها و برنامه های موکب پرداخت و گفت این موکب از سال 95 تشکیل شده و در اربعین گذشته فعالیت های متنوعی در زمینه تغذیه و درمان و فرهنگی ارائه کرد. این موکب از بزرگ ترین موکب های اتباع و مهاجران می باشد در قم فعالیت های گسترده ای در طول سال دارد.


حجت الاسلام دکتر احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ضمن تبریک روز معلم وگرامی داشت شهید مطهری بیان داشتند که با توجه به فعالیت ها و ارائه خدمات  مناسب  خواهان تقویت فعالیت های فرهنگی موکب شدند و اعلام کرد از این نوع فعالیت ها حمایت ها از مواکب انجام خواهد شد.
 وی افزود:حضور جوانان وانجام  فعالیت فرهنگی فاخر برای کودکان و نوجوانان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و لازم است برای مواکب اتباع یک نشریه با محتوای مناسب برای اتباع در زمینه های مختلف اعم از پزشکی،بهداشتی، فرهنگی،اجتماعی و اطلاع رسانی فرهنگ سازی شود.

در این جلسه مقرر شد برای خدام و عوامل و مسئولین فرهنگی موکب دوره های آموزشی برگزار شود تا مهارت های خدمت رسانی و فرهنگی تبلیغی اعضای آن ارتقا یابد.

در این دیدار جمعی از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.


آخرین اخبار