پنج شنبه 29 شهریور 1403

بیانیه مشترک بنیاد بین‌المللی اربعین و کمیته فرهنگی وآموزشی ستاد مرکزی اربعین.


بیانیه مشترک بنیاد بین‌المللی اربعین و کمیته فرهنگی وآموزشی ستاد مرکزی اربعین 

  

   بسم‌الله الرحمن الرحيم                                                                                                                                                                           

 

قالَ السَّجاد عليه السلام: اَلْقَتْلُ لَنا عادَةٌ وَ كَرامَتُنَا الشَّهادَةُ. 

حضرت امام سجاد عليه السلام : "كشته شدن عادت ما و شهادت كرامت ماست".

 

ملت بزرگ ایران باردیگر در شهادت فرزندان غیور و دلدادگان شهدا در جوار مرقد بزرگترین فرمانده ضد تروریستی جهان در غم پاکان و اهل ایمان از امت اسلامی به سوگ نشسته است. اما دشمن و عمال و مزدورانش بدانند هیچ‌گاه از ادامه راه عزتمند استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی و پشتیبانی از مظلومان فلسطین و حمایت از مقاومت عزتمند امت اسلامی درنگ و تردید نخواهد کرد و با عزمی راسخ تر و استوار ایستاده است.

ما پیرو آن عارف فرزانه و رادمرد الهی، امام خمینی رضوان الله تعالی علیه هستیم که در سوگ عزیزان شهیدش،فریاد زد : 

" ما را بکشید ملت ما بیدارتر می شود".

در این ایام که نقاب از چهره زشت و کریه نظام لیبرال دموکراسی غرب که رژیم صهیونیستی اسرائیل نماد و نماینده آن و جهان به اصطلاح آزاد و نظام سلطه طلب سرمایه داری در غرب آسیا معرفی می‌شد، سفاکی ، جنایت، قتل ، غارت ، کشتن کودکان و مجروحان و بیماران، شیوه و عامل بقایش شده است، برای سرپوش نهادن این رسوایی‌ فراگیر نظام لیبرال دموکراسی نظام سلطه‌گر غرب، دست به کشتار مردم بی دفاع در یک مراسم معنوی زدند تا زبونی و بی خردی و عداوت خود با ملت بزرگ ایران و ملت‌های حامی مظلومان و قهرمانان ضد تروریستی را به نمایش بگذارند.

 به فرموده سردار بزرگ جبهه ضد تروریست شهید سلیمانی عزیز ، "ما ملت امام حسینیم"

برای ملت امام حسین همواره طریق‌الحسین مفتوح است و ما همچنان در کاروان بزرگ زینب کبری سلام الله علیها پرچم شهادت را در دست و در دفاع از کیان و عزت و کرامت امت اسلامی و استقلال و اعتلای ایران عزیز به راهبری بزرگ مردی از تبار حسین علیه السلام آن فقیه جان آگاه و دوراندیش، حضرت آیه‌الله خامنه‌ای رهسپار راه حسینیم. 

 دشمن بداند این اقدامات تروریستی عزم ما را بر پایداری در دفاع از آرمان های سرداران بزرگ مقاومت که آرمان ملت شریف ایران و امت اسلامی است، راسخ‌تر و جازم‌تر خواهد کرد.

ما با تجلیل از مقام شامخ شهدای این جنایت تروریستی در کرمان در زادروز بانوی صبر و مقاومت حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام و عرض تسلیت به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا له الفداء و قائد عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و مراجع عظام و ملت بزرگ ایران، با ابراز همدردی با خانواده های ارجمند و داغ دیده این عزیزان ،برای مجروحان این واقعه جنایت بار صحت و سلامتی عاجل مسئلت داریم. 

از همه ملت شریف و عزیز خواهانیم که با صبر و متانت و همراهی با مسئولان امنیتی و انتظامی و سیاسی به رسانه ها و تحلیل های دشمن مکار و حیله گر اعتماد نکنند و حفظ وحدت و همدلی، ارج نهادن به ارواح بلند شهداست و بدانند که دست انتقام الهی خائنان و تبهکاران را رها نخواهد کرد.

    وَسَيَعلَمُ الَّذينَ ظَلَموا أَيَّ مُ‌نقَلَبٍ يَنقَلِبونَ.

  

  کمیته فرهنگی‌ وآموزشی ستاد مرکزی اربعین و بنیاد بین المللی اربعین 

     ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲