جمعه 30 شهریور 1403

دیدار رئیس و شورای روحانیت افغانستان با رئیس کمیته فرهنگی وآموزشی اربعین.

در دیدار رئیس و شورای روحانیت افغانستان با رئیس کمیته فرهنگی وآموزشی اربعین؛ مسائل فرهنگی و تبلیغی اربعین زائران اتباع و ترانزیت افغانستانی مورد بررسی قرار گرفت.


دیدار رئیس و شورای روحانیت افغانستان  با رئیس کمیته فرهنگی وآموزشی اربعین مسائل فرهنگی و تبلیغی اربعین زائران اتباع و ترانزیت افغانستانی مورد بررسی قرار گرفت.
صبح امروز ۵ دی ماه حجه الاسلام والمسلمین سید حسن  صالحی  رئیس جامعه روحانیت افغانستانی مقیم ایران به همراه جمعی از از اعضای این شورای مرکزی این جمیعت با حجه الاسلام احمدی در بعثه مقام معظم رهبری در قم دیدار کردند .
در این دیدار حجه الاسلام صالحی با ارائه گزارشی از اقدام های جامعه روحانیت  افغانستان در حوزه فرهنگی و تبلیغی، وضیعت فرهنگی و تبلیغی اربعین اتباع و مهاجران و زائران افغانستانی مورد بررسی قرار گرفت. 
آقای احمدی با تشکر اقدام های خوب و سازنده جامعه روحانیت افغانستان  در موسم اربعین و در طول سال، آمادگی کمیته فرهنگی را برای همکاری بیشتر اعلام داشت. 
در این نشست که چند از مسئولان  کمیته فرهنگی نیز حضور  داشتند دو طرف بر تشکیل کارگروه مشترک تبلیغ و همچنین تعیین نمایندگان جامعه روحانیت جهت شرکت در شوراهای و گروه های تخصصی و  تولید محتوا و برگزاری دوره آموزشی  برای مبلغان و راویان و مربیان توافق کردند. و مقرر شد فرایند و تقویم زمانی اجرای توافقات در کارگروه تدوین وارائه شود.