شنبه 6 مرداد 1403

06 آذر 1402 - 14:53

حجت‌الاسلام والمسلمین نواب در دیدار قاریان نوجوان: شما قاریان نوجوان گنج بزرگی در اختیار دارید آن را حفظ کنید.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار قاریان نوجوان گروه قرآنی کریمه اهل بیت (س) گفت که شما قاریان نوجوان گنج بزرگی در اختیار دارید، آن را حفظ کنید.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت  پنجشنبه (2 آذر) در دیدار قاریان نوجوان گروه قرآنی کریمه اهلبیت (س)، از فعالیت‌های مناسب این گروه در ایام اربعین تقدیر و تشکر کرد.


وی موفقیت این گروه نوجوان، انس و ارتباط آنان با قرآن و حضور در برنامه‌های قرآنی را به واسطه لطف الهی و دعای پدر و مادرشان دانست و به آنان گفت: قدردان این لطف بزرگ الهی نسبت به خودتان باشید و برای پدر و مادرتان بسیار دعا کنید.


حجت‌الاسلام والمسلمین نواب همچنین از قاریان نوجوان خواست که این گوهر نورانی در اختیار را با تمام توان حفظ کرده و سعی کنند تا پایان عمر دست خود را از دست ولایت جدا نکنند.


وی در ادامه با بیان اینکه موفقیت در هر کاری نیازمند برنامه‌ریزی و مطالعات مناسب است، پیشنهاد کرد: گروه قرآنی کریمه اهل بیت(س) در روزی که به نام امامزدگان مزین شده است و تجمع زائران زیاد است در حرم آن بزرگواران حضور یافته و برای مردم برنامه‌های متنوع قرآنی اجرا کنند.


در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین حمید احمدی مسئول کمیته فرهنگی اربعین با اشاره به حضور گروه قرآنی کریمه اهل بیت (س) در اعتاب مقدسه و در ایام اربعین گفت که فعالیت‌های بسیار مناسب این گروه مورد استقبال موکب‌های ایرانی و غیر ایرانی قرار گرفت.


همچنین آقای رضایی مسئول گروه قرآنی کریمه اهل بیت (س) گزارش مختصری از فرایند تشکیل این گروه قرآنی ارائه کرد که کار خود را با هدف تبلیغ قرآن با استفاده از ظرفیت نوجوانان، از سال 98 و در حرم مطهر حضرت معصومه (س) آغاز کرده است.



وی افزود: این گروه قرآنی افزون بر شهرهای مقدس قم و مشهد و شهرستان‌های اطراف قم، در کشورهای لبنان، سوریه و عراق نیز برنامه‌های قرآنی متنوعی را ارائه داده‌اند که مورد استقبال اتباع آن کشورها قرار گرفته است.