جمعه 30 شهریور 1403

15 مهر 1402 - 14:00

آغاز احداث شهرک اربعین در مهران از امروز

دکتر «حسن بهرام‌نیا»، استاندار ایلام اظهار کرد: امسال شاهد برگزاری اربعینی باشکوه بودیم و به‌واسطه کمک همه مردم برای پذیرایی از زوار و مسئولان برای تکمیل زیرساخت‌ها شاهد رضایتمندی زوار عتبات‌عالیات بودیم.


آغاز احداث شهرک اربعین در مهران از امروز

دکتر «حسن بهرام‌نیا»، استاندار ایلام در این مراسم ضمن قدردانی از ریاست محترم جمهور، معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر کشور، رئیس ستاد مرکزی اربعین، معاونان وزیر کشور، اعضای ستاد اربعین استان، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ائمه جمعه شهرستان‌ها، سپاه پاسداران، فراجا و مرزبانی فرمانداران، مردم رسانه‌ها و موکب‌داران، اظهار کرد:
امسال شاهد برگزاری اربعینی باشکوه بودیم و به‌واسطه کمک همه مردم برای پذیرایی از زوار و مسئولان برای تکمیل زیرساخت‌ها شاهد رضایتمندی زوار عتبات‌عالیات بودیم.

وی با اشاره برگزاری باشکوه کنگره اربعین، خاطرنشان کرد: برگزاری باشکوه کنگره اربعین موجب اعلام رضایت مقام معظم رهبری از برگزاری این کنگره بود که بهترین پاداش برای دست‌اندرکاران کنگره اربعین رضایت ولی‌امر مسلمین است.
استاندار ایلام با بیان اینکه اربعین نگاه کشور را به سمت ایلام معطوف کرده است، گفت: کنگره اربعین در واقع تجلی فرهنگ عاشوراست. موکب‌داران و خادمان اباعبدالله الحسین"علیه السلام" با عشق به خدمت به زوار خلق حماسه کردند.

بهرام‌نیا از آغاز فعالیت عمرانی برای ایجاد شهرک اربعین نیز خبر داد و گفت: طرح شهرک اربعین تصویب و طرح جامع آن تدوین شده و جانمایی و فعالیت عمرانی برای این شهرک از امروز آغاز می‌شود.