جمعه 30 شهریور 1403

03 مهر 1402 - 12:02

دیدار اعضای گروه تولید کتاب صوتی " طلایه داران عشق‌ با رئیس کمیته فرهنگی وآموزشی اربعین

صبح روز سه شنبه اعضای گروه تولید کتاب های صوتی " طلایه داران عشق" در بعثه مقام معظم رهبری با رئیس کمیته فرهنگی وآموزشی اربعین دیدار وگزارش از کارهای تولیدی و در دست تولید ارائه کردند.



صبح روز سه شنبه  اعضای گروه تولید کتاب های صوتی " طلایه داران عشق" در بعثه مقام معظم رهبری با رئیس کمیته فرهنگی وآموزشی اربعین دیدار وگزارش از کارهای تولیدی و در دست تولید ارائه کردند.
تدوین تولیدکتاب صوتی زندگی و سیره شهدای شاخص و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اقدامات این گروه از جوانان خمینی شهری است که با بهره گیری از فناوری های جدید و استفاده از ظرفیت نیروهای جوان و خلاق به نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی اسوه های ایثار می پردازند
در این دیدار که آقای دکتر سید محمد موجانی رئیس گروه قرآن کمیته فرهنگی نیز حضور داشت آقای احمدی رئیس کمیته فرهنگی وآموزشی اربعین با تقدیر از زحمات ارزشمند این گروه، گفت : همه ما مدیون جهاد رزمندگان و ایثار شهدا هستیم و مسیر نورانی و اجتماع اعجاز گونه اربعین از رهاورد همین جهاد و ایثار است.
وی نشر این فرهنگ غنی پرجاذبه را مسئولیت همگانی دانست و خواهان مشارکت اصحاب فرهنگ و هنر و قلم در این حوزه شد.
در این دیدار زمینه ها و ظرفیت ها و موضوعات همکاری در تولید کتاب های صوتی گروه با کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین نیز مورد بررسی قرار گرفت.
در پایان لوح تقدیر و هدایایی از حرم حضرت سید الشهدا علیه السلام به اعضای گروه اهدا شد.


روابط عمومی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین