دوشنبه 25 تیر 1403

دیدار اعضای موکب صاحب الزمان (عج) اتباع و مهاجران افغانستان استان قم با رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی.

#کربلا_طریق_الاقصی


دیدار اعضای موکب صاحب الزمان (عج) اتباع و مهاجران افغانستان استان قم با رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی در بعثه مقام معظم رهبری در قم.

در ابتدا جلسه که شنبه ۲تیرماه برگزار شد رئیس هیئت مدیره موکب صاحب الزمان(عج)، آقای حسینی با ارائه گزارشی در خصوص فعالیت ها و برنامه های موکب در شهر مقدس قم و در ایام اربعین در کربلا‌‌ معلی پرداخت وافزود: این موکب در اربعین سال های گذشته فعالیت های متنوعی در زمینه تغذیه و درمان، اسکان زائران و خدمات فرهنگی ارائه کرده است‌؛ ان شاءالله امسال هم به یاری خداوند متعال و همکاری و راهنمایی های کمیته فرهنگی وآموزشی اربعین بتوانیم خدمات بهتری برای زائران اربعین حسینی داشته باشیم.

حجت الاسلام دکتر احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ضمن تبریک ایام عید قربان، ولادت امام هادی (ع) وعید غدیرخم بیان داشتند: که با توجه به فعالیت ها و ارائه خدمات، خواهان تقویت فعالیت های فرهنگی موکب شدند و اعلام کردند از فعالیت های فرهنگی مواکب حمایت انجام خواهد شد.

 و افزودند:حضور جوانان وانجام  فعالیت فرهنگی فاخر برای کودکان و نوجوانان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و از مبلغ و مبلغه ها برای بیان احکام و پاسخ به شبهات استفاده شود، و لازم است برای خدام و عوامل و مسئولین فرهنگی موکب دوره های آموزشی برگزار شود تا مهارت های خدمت رسانی و فرهنگی تبلیغی اعضای آن ارتقا یابد.