یکشنبه 17 تیر 1403

برگزاری دومین و سومین جلسه پنل مهدویت، فرهنگ و رسانه در همایش بین المللی مهدویت به ریاست حجة الاسلام حمید احمدی.

دومین و سومین جلسه پنل مهدویت، فرهنگ و رسانه در همایش بین المللی مهدویت با مسئولیت رییس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین با شرکت ۴۰ نفر از شخصیت‌های فرهنگی و رسانه ای از ۷ کشور برگزار شد.


برگزاری دومین و سومین پنل مهدویت، فرهنگ و رسانه در همایش بین المللی مهدویت به ریاست حجة الاسلام حمید احمدی.

ادامه جلسات گروه مهدویت، فرهنگ و رسانه همایش بین المللی مهدویت در کاظمین. 

دومین و سومین جلسه پنل مهدویت، فرهنگ و رسانه در همایش بین المللی مهدویت با مسئولیت رییس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در صبح و عصر چهارشنبه ۲۶ ذی‌حجه برابر ۱۳ تیر ماه در سالن مسجد براثا با شرکت ۴۰ نفر از شخصیت‌های فرهنگی و رسانه ای از ۷ کشور برگزار شد. 

در این نشست‌ها که جمعی از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی عراق فعالانه شرکت داشتند، راه‌کارهای فرهنگ سازی و جهانی شدن ارزش‌ها و اندیشه مهدوی و هم افزایی و اقدام‌های مشترک گروه‌ها و سازمان‌ها و فعالان مهدوی در تولید و نشر و اجرای برنامه ها و استفاده از فرصت اربعین برای ترویج اندیشه مهدوی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

در بخشی از جلسه این گروه حجه الاسلام والمسلمین سید حمید حسینی رییس اتحادیه رادیو تلویزیون‌های عراق، حجه الاسلام والمسلمین اباذری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نیز شرکت نموده و به طرح دیدگاه های خود در خصوص ضرورت بهره‌گیری نظامند از فرهنگ و رسانه در نشر اندیشه مهدوی و نیز هم‌افزایی و استمرار ارتباطات سخن گفتند.

  • #کربلا_طریق_الاقصی