جمعه 31 فروردین 1403

22 تیر 1400

اهمیت به اقامه نماز و نماز اول وقت در عرصه های زندگی و اربعین حسینی

جلسه آموزشی و فرهنگی با حضور ائمه جماعت ادارات و رابطین فرهنگی بهزیستی گیلان با موضوع شیوه های دعوت به نماز، معرفی معارف نماز بین کارکنان و فرزندان و زمینه سازی اربعین حسینی در سالن باغچه بان بهزستی استان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی الاربعین  ، حجت الاسلام والمسلمین فروتن  با اشاره اینکه یکی از راه های دعوت به نماز تجلی آثار نماز در چگونگی و نحوه رفتار و اخلاق و گفتار است  گفتند : در روز عاشورا  که هیچ روزی بمانند آن سخت و دشوار و شکننده نیست  امام حسین علیه السلام و یاران شهیدش به نماز ایستادند .

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی  اربعین  گیلان خاطر نشان کرد : در هیچ روزگاری چنین نمازی را کسی و جمعی اقامه نکرده‌اند،  فرهنگ و روح نماز در سراسر زندگی امام حسین علیه السلام و روز عاشورای حسینی جلوه  و دیده می شود همه ما مخصوصاً گروهها و خادمین فرهنگی در میدان‌های زندگی و اربعین حسینی به اقامه نماز و نماز اول وقت اهمیت بدهیم در هر نقطه و مکان  ،خانه، اداره، بین راه و در عزاداری حسینی نماز را باشکوه و با نشاط برگزار و اقامه نماییم.

در این جلسه مسئول امور فرهنگی و مشاور مدیر کل بهزیستی گیلان جناب آقای تکاملی خلاصه ای از گزارش عملکرد فعالیت های فرهنگی سازمان در سال ۱۳۹۹ و برنامه های فرهنگی سال ۱۴۰۰  را ارائه نمودند.