پنج شنبه 9 فروردین 1403

08 مهر 1399

ساخت بيمارستان میدانی جهت ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین

آستان قدس عباسی با همکاری واحد حشد الشعبی احداث بیمارستان میدانی برای ارائه خدمات درمانی و پزشکی به زائران اربعین را آغاز کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، به نقل از الکفیل، آستان قدس عباسی با همکاری واحد حشد الشعبی احداث بیمارستان میدانی برای ارائه خدمات درمانی و پزشکی به زائران اربعین را آغاز کرد.

اسامه عبدالحسن، مسئول واحد امور پزشکی آستان قدس عباسی در گفت‌وگو با شبکه جهانی الکفیل گفت، احداث این بیمارستان در چارچوب تمهیدات پزشکی آستان قدس عباسی ویژه اربعین با هدف ارائه خدمات درمانی و پزشکی به زائران است.

وی گفت، این بیمارستان متشکل از یک سالن اورژانس کامل، بخش بستری، آزمایشگاه، داروخانه و نیز واحدى برای پرسنل پزشکی شاغل در آن است.

عبدالحسن اظهار داشت، تلاش های بسیاری از سوی واحد امور پزشکی، واحد روابط دانشگاهی، پیشاهنگان الکفیل، اداره حشد شعبی، برادران در کربلا و داوطلبان همه شهرهای مختلف کشور برای خدمت به زائران حضرت سیدالشهدا و برادرشان حضرت ابوالفضل عباس (علیه السلام) صورت خواهد گرفت.

وی گفت، طرح پزشکی آستان قدس عباسی شامل استقرار تیم پزشکی در داخل آستان قدس عباسی و اماکن اطراف آن برای بانوان و آقایان است.