شنبه 1 اردیبهشت 1403

08 مهر 1399

برگزاری محفل قرآنی ویِژه اربعین در مسجد جمکران

محفل قرآنی ویژه اربعین، با عنوان «الحسین سفینه النجاه» از سوی شورای قرآنی کمیته فرهنگی اربعین و مسجد جمکران، برگزار می گردد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، محفل قرآنی ویژه اربعین، در یادبود سرداران شهید، حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، با عنوان »الحسین سفینه النجاه» از سوی شورای قرآنی کمیته فرهنگی اربعین و مسجد جمکران، برگزار می گردد.


براساس این گزارش، آقایان قاسم مقدمی و مهدی فروغی از قاریان برجسته کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید می پردازند، در ادامه قاری نوجوان کشورمان، محمدسعید علم خواه و نیز محمدحسین سلیمانی پور، از حافظان کل قرآن کریم، آیات نورانی قرآن کریم را تلاوت خواهند کرد.


پایان بخش این محفل نیز اجرای گروه تواشیح و هم خوانی بقیه الله قم خواهد بود.همچنین ختم کامل قرآن کریم با حضور شرکت کنندگان در محفل، هدیه به روح مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) صورت می گیرد.


گفتنی است، این محفل قرآنی، امروز از ساعت 17:45 در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد و علاقه مندان لازم است با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در این محفل نورانی حضور یابند.