پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

17 شهریور 1399

سومین نشست از سلسله نشست های بانوان عاشورایی به صورت آنلاین برگزار می شود

سومین نشست از سلسله نشست های بانوان عاشورایی با عنوان حضرت زینب (سلام الله علیها و نهضت حسینی علیهم السلام) از طریق فضای مجازی برگزار خواهد شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیام اربعین، سومین نشست از سلسله نشست های بانوان عاشورایی با عنوان حضرت زینب (سلام الله علیها و نهضت حسینی علیهم السلام) از طریق فضای مجازی برگزار خواهد شد.

همراهی و همدلی حضرت زینب کبری(س) با حضرت سیدالشهدا(س)، مدیریت و تدابیر حضرت زینب(س) در حماسه عاشورا و جریان اسارت، جایگاه حضرت زینب(س)  نزد اهل بیت(ع)، ویژگی های شخصیتی و رفتاری حضرت زینب(س) و تحلیل محتوایی خطبه های حضرت زینب(س) از جمله موضوعات این نشست خواهد بود.

گفتنی است، مخاطب این نشست عموم بانوان علاقه مند به فرهنگ عاشوراهستند و برای بهره مندی از مباحث مطروحه در این نشست می توانند از ساعت 17 الی 19 روز چهارشنبه 26 شهریورماه مصادف با 27 محرم و  سپتامبر با مراجعه صفحه @heyatonline.ir/heyat/40 و یا نشانی اینترنتی: aparat.com/alarbaeen/live  و یا live.alarbaeen.ir  شاهد پخش زنده این نشست باشند.

این نشست به همت شورای بانوان کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین، جامعه المصطفی العالمیه، مجمع جهانی اهل بیت(ع) و دستگاه های ذی ربط برگزار می گردد.