جمعه 7 اردیبهشت 1403

27 بهمن 1398

وصیت‌نامه سردار دل‌ها برگرفته از مکتب اهل بیت(ع) است

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره وصیت نامه شهید سردار سلیمانی بیان کرد: این شهید خطاب به اعضای خانواده اش و ملت ایران تاکید می کند باید پیرو ولی فقیه باشیم و بکوشیم خیمه رهبری آسیب نبیند.


به گزارش الاربعین؛ محفل قرآنی گرامی داشت سردار «حاج قاسم سلیمانی» شب گذشته همزمان با شام میلاد حضرت زهرا (س)، با حضور اساتید، قاریان و فعالان قرآنی در سازمان حج و زیارت به مناسبت اربعین سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

در این محفل حجت الاسلام و المسلمین عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، حسین ذوالفقاری، رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی، حجت الاسلام و المسلمین حمید احمدی، رئیس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین و جمعی از مدیران موسسات قرآنی سراسر کشور حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین نواب، در ابتدای سخنان خود، ضمن  تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره) گفت: حضرت امام، نمونه سرباز راستین مکتب فاطمی است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری درباره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و تاکید بر مکتب بودن راه این سردار پرافتخار اسلام، اظهار کرد: عده ای می گویند ای کاش در این زمانه به دنیا نمی آمدیم و ای کاش بتوانیم از ایران برویم، اما سردار سلیمانی خدا را شاکر است که در زمان زعامت امام راحل و مقام معظم رهبری زندگی می کند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره وصیت نامه شهید سردار سلیمانی بیان کرد: این شهید خطاب به اعضای خانواده اش و ملت ایران تاکید می کند باید پیرو ولی فقیه باشیم و بکوشیم خیمه رهبری آسیب نبیند.

ایشان افزود: وصیت نامه سردار سلیمانی برگرفته از مکتب نورانی قرآن و اهل بیت(ع) است. همچنین به مردم کرمان نیز توصیه می کند حامی رهبری باشند.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی از تمام گروه های سیاسی کشور می خواهد که در کارهایشان موجب تضعیف نظام نشوند. آنان را همچنین به تبعیت از ولی فقیه و دوری از تجملات توصیه می کند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اضافه کرد: سردار سلیمانی همچنین از مراجع معظم تقلید می خواهند که مقام معظم رهبری را که به نظر وی، مظلوم و تنها است، یاری و حمایت کنند. سردار سلیمانی باوجود کارهای بزرگی که کردند و در ۵۰۰ سال اخیر نظیر آن را سراغ نداریم در هیچ جای وصیت نامه اش از خود و کارش نامی نمی برد

حجت الاسلام والمسلمین نواب با  بیان اینکه ۱۴ محور وصیت نامه سردار سلیمانی بسیار ارزشمند هستند، تاکید کرد: دقت نظر این شهید در تدوین وصیت نامه اش و اخلاص وی موجب شد مقام معظم رهبری، از مکتب سلیمانی نام ببرند.