پنج شنبه 9 فروردین 1403

20 مهر 1398

سطح برنامه‌های فرهنگی اربعین نسبت به دوره‌های قبل ارتقاء یافته است

حجت الاسلام و المسلمین نجف نجفی روحانی مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در عتبات با تقدیر از کمیته فرهنگی ستاد اربعین، برنامه های این کمیته را از جهت تنوع و تعداد نسبت به سال های گذشته بهتر و جامع تر دانست.


به گزارش ستاد خبری فضای مجازی ستاد اربعین کشور حجت الاسلام و المسلمین نجف نجفی روحانی در حاشیه آیین شعر خوانی شاعران کشور در جوار حرم حضرت امیرالمومنین علیه السلام در شهر نجف، ضمن تقدیر از برنامه های کمیته فرهنگی ستاد اربعین گفت: الحمدلله با تلاشی که کمیته فرهنگی اربعین دارد امسال برنامه ها بهتر کامل تر و جامع تر از سال گذشته در حال انجام است.

مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در عتبات  برنامه های این دوره را  متنوع و پر جاذبه دانست و افزود: راه پیمایی اربعین  ظرفیتی عظیم است که سیل چند میلیون نفری را با خود همراه می کند و هنوز جا دارد که  بیشتر کار شود؛ اما همین مقدار هم که کار شده جای تقدیر و تشکر دارد و نسبت به سال گذشته تفاوت چشمگیری داشته است. این رشد هم از نظر تنوع هم از نظر کمیت قابل ملاحظه است.

حجت الاسلام نجفی روحانی برنامه های فرهنگی و مدیریت این کمیته را قابل قبول دانست و گفت:  برنامه های متنوع این کمیته به یک حد از بلوغ رسیده است و الان مسئولان کمیته فرهنگی می توانند صرفا با سیاستگذاری و هدایت و نظارت، فعالیت ها را به فرهیختگان و نخبگان بسپارند.

مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در عتبات در پایان از ضرورت بررسی و ارزیابی برنامه ها در پایان مراسم راه پیمایی اربعین امسال خبر داد و گفت: برنامه ریزی های سال آینده بر اساس ارزیابی برنامه های امسال برای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف و کمبودهای احتمالی انجام خواهد شد.