شنبه 8 اردیبهشت 1403

13 شهریور 1398

جلسات مشترک گروه‌های مختلف ستاد فرهنگی اربعین در بغداد برگزار شد

جلسات مشترک گروه‌های مختلف به منظورهماهنگی در اجرای برنامه‌‌های فرهنگی مراسم اربعین از ۹ صبح تا ساعت ۱۸ عصر‌ روز چهارشنبه 13 شهریورماه 1398 در بغداد برگزار شد.


حجت‌الاسلام حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی الاربعین از برگزاری جلسات مشترک گروه‌های مختلف ستاد فرهنگی اربعین در بغداد خبرداد و گفت: به منظورهماهنگی در اجرای برنامه‌ های فرهنگی  مراسم اربعین  از ۹ صبح تا ساعت  ۱۸ عصر‌ روز چهارشنبه 13 شهریورماه 1398، جلسات مشترک گروه‌های مختلف برگزار شد.

وی افزود: امروز گروه‌های بانوان، قرآن، دانشگاهیان، فضای مجازی، رسانه، همایش‌ها و امور بین‌الملل  با حضور مسئولان ستاد فرهنگی اربعین و مسئولان بخش‌ها و کارگروهای فرهنگی اربعین در ایران و عراق در رایزنی جمهوری اسلامی ایران تشکیل جلسه دادند.

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین تصریح کرد: در این نشست‌ها فرایند اجرای برنامه‌های مصوب و آخرین وضعیت آن‌ها مورد بحث و  بررسی قرار گرفت، همچنین  مقرر شد جلسه مشترک در دو روز آینده برای نهایی‌کردن برنامه‌های اجرایی در نجف و کربلا با حضور مسئولان و کارشناسان دو طرف ادامه یابد.

وی خاطرنشان کردک همچنین جلسه مشترک کمیه محیط آرایی و تبلیغات با شرکت  مسئولان مربوطه از ایران و عراق، روز پنجشنبه  در رایزنی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.