پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

19 مرداد 1398

اولین جلسه هماهنگی قرارگاه اربعین در کاظمین برگزار شد

اولین جلسه هماهنگی و تبادل نظرات قرارگاه اربعین کاظمین با حضور مسئول قرارگاه اربعین در کاظمین برگزار شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی الاربعین، اولین جلسه هماهنگی و تبادل نظرات قرارگاه اربعین کاظمین در هتل جنه الفردوس با حضورعرب سرخی  مسئول قرارگاه اربعین در کاظمین، دستجردی مسئول ستاد شمسا، نماینده کمیته فرهنگی اربعین و برخی مسئولان مواکب از استان خراسان جنوبی وتعدادی ازمسئولان ستادشمسا درکاظمین برگزار شد.

در این جلسه پس از تلاوت قرآن وسپس عرض خیرمقدم توسط آقای دستجردی مسئول ستاد شمسادر کاظمین، آقای عرب سرخی مسئول قرارگاه گزارشی درباره عملکرد سال گذشته در کاظمین وسپس نکاتی پیرامون آسیب‌های گذشته و برنامه‌ریزی به منظور بهبود آسیب‌های قبل بیان کرد.

حجت‌الاسلام تابان نیز در این جلسه شرح مختصری پیرامون فعالیت‌ها، وظائف و عملکرد کمیته فرهنگی  اربعین و معاون فرهنگی قرارگاه اربعین در کاظمین بیان کرد.

وی ضمن شرح وظایف وفعالیت های این کمیته در کاظمین ودیگرشهرهای عراق، فعالیت‌ها وعملکرد این کمیته در یکایک استانهای کشور ایران رابیان کرد و به برخی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی جدید امسال از جمله آموزشهای مبلغان، مبلغات، خادمان وکارگزاران مواکب وراویان   اشاره کرد.

همچنین  از دستاوردهای پژوهشی وفرهنگی و رسانه‌ای جدید از جمله گسترش و تقویت پایگاه اطلاع رسانی الاربعین گزارش ارائه کرد و گفت: این سایت از جمله پایگاه‌های رسانه‌ای پربازدید است که با زحمات زیاد خادمین فرهنگی این کمیته در حال گسترش وتقویت بیشتر است.