شنبه 31 شهریور 1403

31 مرداد 1399

اولین وبینار ارزیابی ایده‌های اربعینی روشنا برگزار شد

اولین جلسه وبینار بررسی ارزیابی ایده‌های اربعینی در رویداد «روشنا» با حضور اعضای کمیته علمی رویداد و ایده‌پردازارن برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، در این جلسه آقایان دکتر سید مجید مطهری نژاد دبیر علمی همایش، دکتر محمدمهدی ذوالفقارزاده عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، میثم احمدی متخصص و پژوهشگر حوزه هوش مصنوعی و علی حسنی متخصص و پژوهشگر حوزه مدیریت نوآوری و فناوری‌های نرم؛ به بررسی و ارائه نکات آموزشی نسبت به ایده‌های ارائه شده پرداختند.

براساس این گزارش، تا کنون 77 ایده اربعینی در سامانه ثبت ایده‌های «روشنا» به نشانی rowshana40.ir به ثبت رسیده است و در جلسات مختلف به صورت مجازی، صاحبان ایده در 3 دقیقه فرصت دارند تا به صورت خلاصه ایده خود و ابعاد اجرایی شدن آن را ارائه دهند.

در این گام از رویداد شناسایی ایده‌های اربعینی «روشنا»، اعضای کمیته علمی بر اساس ارائه صاحبان ایده به بررسی و ارزیابی اولیه خواهند پرداخت.

در نخستین وبینار بررسی اولیه ایده‌های ثبت شده در سامانه، 16 نفر از صاحبان ایده به ارائه طرح خود پرداختند و داوران و اعضای کمیته علمی در کنار تبیین جایگاه رویداد و ویژگی ایده‌های ارسالی، نکات خود را برای رشد و پرورش هر یک از ایده‌ها مطرح کردند.

 جلسات بعدی ارزیابی نیز به صورت مجازی با حضور اعضای کمیته علمی برگزار شده و سایر ایده‌های ثبت شده فرصت ارائه و ارزیابی اولیه پیدا خواهند کرد.

علاقه مندان برای حضور در این جلسات مجازی می‌توانند اطلاعات بعدی وبینارهای بررسی ایده های روشنا را از طریق تارنمای رویداد به نشانی rowshana40.ir و یا کانال اطلاع رسانی در پیام رسان بله و تلگرام به نشانی @rowshana40 دریافت کنند.