شنبه 31 شهریور 1403

07 شهریور 1396

برپایی نشست‌های علمی تخصصی و معرفت‌افزایی در پاسخ به شبهات

معاون حوزه زنان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین از برپایی نشست‌های علمی تخصصی درباره اربعین و استفاده از ظرفیت این رویداد عظیم برای معرفت‌افزایی در پاسخ به شبهات، به عنوان برنامه‌های این کمیته خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، لاله افتخاری، معاون حوزه زنان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین با اشاره به سه نشستی که سال گذشته در کربلا برگزار شد، اظهار کرد: نشست‌های علمی تخصصی در ارتباط با اربعین را طی امسال برگزار خواهیم کرد. 
وی با تاکید بر سفارش رئیس کمیته فرهنگی مبنی بر تولید محتوا برای همه اقشار، افزود: باید در راستای پاسخ به شبهات،‌ معرفت‌افزایی کرد. بر این اساس می‌توان از ظرفیت اربعین که پیش روی ماست برای اجرای این طرح‌ها بهره بگیریم. 
افتخاری همچنین بر اعزام مبلغان و خادمان از مبدأ تاکید کرد و گفت: می‌توان در حوزه اربعین به برپایی نمایشگاه‌های چابک پرداخت و به سیر عفاف و حجاب و محصولات اربعین اشاره کرد. همچنین می‌توانیم در نمایشگاه «عطر سیب» که هر سال برگزار می‌شود،‌ با هماهنگی مسئولان و سازمان‌های مربوطه، محصولات ارائه شده به این کمیته را در معرض نمایش قرار دهیم. 
وی همچنین به موضوع کتابخوانی در این ایام اشاره کرد و افزود: باید زوار پیاده‌روی اربعین را برای درک حقیقت این رویداد عظیم و مقابله با هجمه مخالفان به مطالعه ترغیب کنیم که این کار با راه‌اندازی کتابخانه‌های چابک قابل انجام است.