شنبه 31 شهریور 1403

31 اردیبهشت 1396

شروع فعالیت‌های مرتبط با اربعین در استان‌ها

مسئول بخش استان ها و کارگروه یاوران معنوی کمیته فرهنگی ستاد اربعین با اشاره به شروع فعالیت‌های مرتبط با اربعین در استان‌ها،‌ تصریح کرد: عدم هماهنگی و شیوه ارسال فعالیت‌ها از مباحثی بود که باید رفع شود تا مشکلات سال گذشته روی ندهد


مسعود حاجی ابراهیمی، مسئول بخش استان ها و کارگروه یاوران معنوی در گفت‌وگو با کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین درباره فعالیت‌هایی که این مرکز در دست انجام دارد عنوان کرد: بعد از برپایی اولین جلسه کمیته درباره ابلاغ سیاست‌های مرتبط با اربعین،‌ کار در استان‌ها را آغاز کردیم.

وی با بیان این مطلب عنوان کرد: بر این اساس جلسات آشنایی در برخی از استان‌ها را آغاز کردیم و در انتخاب مسئولان که در برخی از استان‌ها به نحو صحیح صورت نگرفته بود،‌ بازنگری داشتیم. همچنین برخی از مشکلات استان‌ها را استخراج کردیم. متوجه این نکته شدیم که محصول کمیته در برخی از استان‌ها به شکل‌های مختلف هماهنگ نبود؛ نه به این معنی که این نهاد مسئول هماهنگی است،‌ بلکه استان مربوطه به این حوزه ورود نکرده یا در حوزه مباحث فرهنگی درخواست نمی‌کرد.

حاجی ابراهیمی با اشاره به اینکه جلسه‌ای هم با مسئولان کمیته‌های استانی خواهیم داشت،‌ افزود: امیدوارم در هفته آینده اولین جلسه برگزار شود و فعالیت‌های مربوط به توجیه نیروها نیز صورت گیرد. همچنین مباحث مربوط به بودجه و عدم هماهنگی و شیوه ارسال فعالیت‌ها از مباحثی بود که باید رفع شود تا مشکلات سال گذشته روی ندهد.