جمعه 30 شهریور 1403

12 مهر 1395

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان چهارمحال وبختیاری: اربعین فرصت طلایی انتقال پیام عاشورا

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی، مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان چهارمحال وبختیاری در گردهمایی هیئت های مذهبی و مداحان استان گفت از دستاوردهای اربعین حسینی (ع) فرصت طلایی انتقال پیام عاشوراست.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین ، گردهمایی هیئت های مذهبی و مداحان استان چهارمحال و بختیاری در مهدیه مصلی شهرکرد برگزار گردید.
 

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی، مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان چهارمحال وبختیاری در گردهمایی هیئت های مذهبی و مداحان استان گفت از دستاوردهای اربعین حسینی (ع) فرصت طلایی انتقال پیام عاشوراست.

 در این گردهمایی که با حضور نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد و دیگر مسئولین استانی برگزار گردید حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان ضمن بیان اهمیت زیارت اربعین و دستاوردهای این مراسم بزرگ معنوی در خصوص محورهای آموزشی و فرهنگی اربعین شامل تبیین فضایل زیارت اربعین، آداب و اخلاق در سفر اربعین ، فرصت اربعین جهت تهذیب و رشد معنوی و احترام به میزبان و تکریم مردم عراق به ایراد سخنرانی پرداختند.
در ادامه وی به اهمیت مراسم اربعین حسینی اشاره و بیان کرد: عامل محوری پیوند دهنده مردم ایران و عراق مراسم بزرگ اربعین حسینی است که هر سال باشکوه تر از سال های گذشته برگزار می شود.