جمعه 30 شهریور 1403

03 شهریور 1395

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه: ظرفیت خادمان کرمانشاهی در خدمت‌رسانی به زائران اربعین بکارگیری می شود

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: تمام ظرفیت خادمان استان کرمانشاه برای خدمت رسانی به زائران اربعین به کار برده می‌شود.


سرهنگ علی یوسفی‌راد مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه
با اشاره به اینکه اسکان زائران اربعین حسینی(ع) از طرف استانداری به سازمان اردویی راهیان نور واگذار شده است اظهار داشت: مسئولیت اسکان زائران به سمت کربلا و در زمان بازگشت به این سازمان محول شده است که از تمام ظرفیت‌های استان در این راستا استفاده می‌شود.
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه از تمام امکان اقامتی استان از جمله ادارات، هیئت‌های مذهبی، مساجد و اماکن مورد نظر خیران در این راستا استفاده می‌شود، گفت: مکان‌های تجمع زائران از جمله ورودی شهر کرمانشاه، کنگاور، صحنه، کرمانشاه و خروجی اسلام‌آباد غرب رصد می‌شود و تمهیداتی برای هدایت زائران در این مکان‌ها اندیشیده می‌شود.
یوسفی‌راد با اشاره به اینکه تمام مکان‌های در نظر گرفته شده در استان با هماهنگی سازمان اردویی ساماندهی و سازماندهی می‌شود، افزود: در میادین اصلی شهر، ترمینال‌ها، محل‌های صدور ویزا و محل‌هایی که احتمال حضور زائران بیشتر است خادمانی برای هدایت و راهنمایی زائران به سمت محل اسکان مستقر هستند.
وی با بیان اینکه تمام خادمان سازمان راهیان نور در اربعین امسال در نقاط مختلف استان کرمانشاه آماده خدمت‌رسانی به زائران هستند، خاطرنشان کرد: تمام ظرفیت خادمان راهیان نور از اقشار و گروه‌های سنی مختلف آماده خدمت‌رسانی و اداره موکب‌‌های نزدیک اردوگاه‌ها هستند.
یوسفی‌راد با اشاره به اینکه با توجه به بسترهایی که در عراق و ایران فراهم شده حضور بیش از سال‌های گذشته زائران در اربعین امسال پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: امید داریم ملت ایران با اعتقاد و ایمان به عاشورا و اربعین حسینی(ع) همچون سنوات گذشته حضور باشکوهی را در این مراسم معنوی داشته باشند.