جمعه 30 شهریور 1403

08 شهریور 1400

كميته فرهنگي آموزشي اربعين استان تهران تشکیل جلسه داد

كميته فرهنگي و آموزشي اربعين استان تهران در استانداري این استان با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران و اعضای کمیته فرهنگی اربعین تشکیل جلسه داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اربعین، همزمان با آغاز ماه محرم الحرام و به منظور هماهنگی و هم‌افزایی نهادهای فعال در عرصه اربعین، کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین استان تهران تشکیل جلسه داد و در خصوص مسائل مختلف فرهنگی با مسئولان استانی به بحث و تبادل نظر پرداخت.
براساس این گزارش، در این جلسه حجت الاسلام مسعود حاجي ابراهيمي مسئول كميته فرهنگي آموزشي اربعين استان تهران گزارشی از روند فعالیت ها و برنامه‌های این کمیته ارائه و از حضور فعال اعضای کمیته برای بهبود و بهینه شدن برنامه های فرهنگی تقدیر کرد.
همچنین آقای حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه بحث نماز و مسائل فرهنگي از اهم برنامه‎ها است، تصریح کرد: باتوجه به اينكه وظيفه ستاد اربعين تسهيل‎گري در امر زيارت اربعين است، بايد انسجام بيشتري در برنامه‎ها از قبل از اربعين انجام گيرد.
وی پيوست فرهنگي براي مواكب را از ضروريات دانست و یادآور شد: جزيره‎اي عمل كردن باعث هدر دادن انرژي و هزينه‎ها است. همه ارگان‎ها بايد هم‎جهت و هم‎سو برنامه‎های خود در حوزه اربعین را به خوبی به پيش ببرند.
این گزارش حاکی است، در این جلسه مصوب شد، تمام آئين‎نامه‎هاي مربوط به كارگروه‎هاي كميته فرهنگي آموزشي اربعين به سازمان‎ها ارائه شود و راه ارتباط با كميته فرهنگي ایجاد گروه مجازي براي همكاران بود تا تمامی محصولات در اختيار همه قرار گيرد. 
 با توجه به توليدات مصوب كميته فرهنگي اربعين، تاکید شد تمامی محصولات در اختيار نهادها قرار گيرد تا وحدت رويه در توليد داشته باشند.