شنبه 31 شهریور 1403

05 مهر 1399

ظرفیت بی بدیل فضای مجازی در ترویج نهضت حسینی

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در استان آذربایجان شرقی با معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز دیدار و به بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه های فرهنگی برای ایام اربعین پرداختند .


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در استان آذربایجان شرقی با معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز دیدار و به بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه های فرهنگی برای ایام اربعین پرداختند .

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر ایران نژاد در این دیدار ضمن تقدیر وتشکر از اقدامات فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز در ایام اربعین سال گذشته   گفت :امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌های اربعین حسینی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا، لزوم توجه و اهتمام به توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا و به ویژه تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی گفت: در راستای فضاسازی شهری و نیز اطلاع‌رسانی برنامه‌های اربعین حسینی با همکاری شهرداری تبریز و دستگاه های مربوطه  استان  بنا داریم   با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود رویداد معنوی اربعین حسینی  را  در فضای مجازی وشبکه های اجتماعی برای همگان تبیین کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در آذربایجان شرقی شعار امسال اربعین را « الحسین سفینه النجاه » عنوان کرد و افزود: باید از تمام امکانات فضای حقیقی و مجازی برای تبیین جایگاه و اهمیت زیارت اربعین حسینی و ابعاد گوناگون این رویداد بزرگ تاریخی و معنوی استفاده شود.