شنبه 31 شهریور 1403

02 مهر 1399

برگزاری مسابقه عکاسی «الحسینی الصغیر» با محوریت عکس کودکان در اربعین حسینی

آستان مقدس امام حسین(ع) از برگزاری مسابقه عکاس ی«الحسینی الصغیر» با محوریت عکس کودکان در موکب های عزاداری و مراسم اربعین خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، به نقل از پایگاه خبری امام حسین(ع)، «محمد الحسناوی» رئیس بخش مراقبت و رشد کودکان در آستان حسینی گفت: همزمان با نزدیک شدن به مراسم اربعین حسینی، این بخش مسابقه عکاسی «الحسینی الصغیر» را به راه انداخته است. محور این مسابقه عکس کودکان در دسته ها و موکب های عزاداری یا مراسم اربعین است.

الحسناوی افزود: این مسابقه برای دو گروه سنی عکاسان بزرگسال و عکاسان نوجوان زیر 15 سال اختصاص یافته است.

وی درباره شرایط این مسابقه گفت: عکس ها باید با وضوح بالا ارسال شوند. شرکت کننده باید متعهد شود که عکس های ارسالی متعلق به خود اوست و باید عکس ها بدون اصلاح و خام ارسال شوند.

رئیس این بخش گفت: عکس ها باید مربوط به کودکان در هنگام حضورشان در دسته ها و موکب های عزاداری یا خدمت شان در موکب های حسینی باشند. این عکس ها باید از نام یا شعار یا هر علامت دیگر خالی باشند.

الحسناوی افزود: آخرین مهلت این مسابقه روز 22 صفر است. اسامی برندگان در یک مراسم مجازی اعلام خواهد شد و از شرکت کنندگان تجلیل و تقدیر می شود.

وی گفت: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند عکس های خود را به ایمیل (alhussini.mgz@gmail.com) یا به شماره تلگرام (07702800852) ارسال کنند.

رئیس این بخش افزود: یک کمیته متخصصی سه عکس برتر را برای هر گروه سنی انتخاب می کند. سپس این عکس ها وارد مرحله رای گیری می شوند. مخاطبان می توانند به مدت سه روز با لایک بر روی عکس ها به آنها رای بدهند.