شنبه 31 شهریور 1403

17 شهریور 1399

معرفی نفرات برتر پویش تلاوت «سفینة‌النجاه» + اسامی

شورای قرآنی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین، به مناسبت ماه محرم، پویش فراز تلاوت #سفینه_النجاه را برگزار و نفرات برتر این پویش را معرفی نمود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، سیدمحمد موجانی، دبیر شورای قرآن کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین از معرفی نفرات برتر پویش قرآنی فراز تلاوت  با عنوان «سفینه النجاه»،  خبر داد.

وی افزود: این پویش با هدف انس بیشتر با قرآن کریم در ایام محرم و با محوریت سوره مبارکه فجر، از سوی شورای قرآن کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین ویژه عموم طراحی و از اول  لغایت تا 12 محرم ادامه داشت.

دبیر شورای قرآن کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در خصوص نحوه حضور در این پویش عنوان کرد: شرکت کنندگان در این پویش، ضمن تلاوت آیات ۲۷ الی ۳۰ سوره مبارکه «فجر» به دو شیوه قرائت تحقیق و قرائت ترتیل  و یا  تلاوت آیات به صورت جمع خوانی توسط اعضای یک گروه، لازم بود که فایل صوتی تلاوت را از طریق فضای مجازی به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.

موجانی خاطرنشان کرد: این پویش در بین فعالان قرآنی با استقبال خوبی همراه و از بین آثار ارسالی 5 نفر به عنوان نفرات ممتاز و 13 نفر به عنوان نفرات شایسته تقدیر انتخاب شدند.

وی افزود: آقایان، حامدعلیزاده، یوسف جعفر زاده، محمدحسین فراهانی، مهدی سیاحی، مرتضی رستگار به عنوان نفرات ممتاز پویش نذر تلاوت و آقایان احسان بازدار، طاها نمازی، محمد مبشری، مهدی خداداگان، مجید عنان پور، مبین پاریزان، امیدرضا پرنلو، علی اشرافی، محمد مهدی مهدوی، محمدطاهر زحمتکش، محمد مرادی، امیرحسین فلاحی، و حسین کاظمی نیز به عنوان نفرات شایسته تقدیر معرفی شدند.