جمعه 31 فروردین 1403

05 مهر 1400

تجلیل از ۱۰ خانواده شهید محور مقاومت در کربلا

کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین از ۱۰ خانواده شهدای مقاومت که طی سالهای اخیر در راه مبارزه با تروریست و تکفیر به شهادت رسیده‌اند تجلیل کرد.


به گزارش پایگاه خبری الاربعین،  سعید غضنفری دبیر ستاد فرهنگی اربعین از تجلیل از خانواده‌های شهدای محور مقاومت خبر داد و گفت: یکی از کارهای ویژه که هر سال در ایام اربعین انجام می شود، تکریم از مادران و همسران شهدای مقاومت عراقی است که خوشبختانه امسال نیز این مراسم در کربلای معلی برگزار شد.

وی ادامه داد: وظیفه خودمان می‌دانیم که در کنار برنامه‌های فرهنگی متنوعی که برگزار می کنیم، تجلیل از خانواده ای شهدای مقاومت را در دستور کار قرار دهیم و امروز نیز در کربلا از خانواده ۱۰ شهید مقاومت تجلیل شد.

غضنفری درباره اهمیت تجلیل از خانواده شهدای مقاومت گفت: این امر سبب تقویت ارتباطات فرهنگی میان ایران و عراق می شود و امروز از ۱۰ خانواده شهدای مقاومت که طی سالهای اخیر در راه مبارزه با تروریست و تکفیر به شهادت رسیده‌اند تجلیل به عمل آمد.

دبیر ستاد فرهنگی اربعین درباره نحوه انتخاب خانواده‌های شهدا گفت: شهدای شاخص مقاومت با همکاری گروه‌های حشد الشعبی و لوا الخدمه انتخاب و معرفی شده اند.