جمعه 31 فروردین 1403

07 آبان 1399

سامانه جامع وصال با بيش از ۱،۸۴۰،۰۰۰ دقیقه محتوای قرآنی رایگان

سامانه و رسانه مذهبی، صوتي و تصويري در موضوع قرآن، سخنراني و مداحي همراه براي مخاطبان بصورت رايگان برای مخاطبان آماده بهره برداري شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، شیرمحمدی، مدیرعامل سایت و اپلیکیشن وصال، به مناسبت رونمایی از این برنامه، عنوان کرد: اپلیکیشن وصال یک رسانه آنلاین مذهبی برای شیعيان و مسلمانان است که شامل انواع محتوا از قبیل تلاوت‌های قرآنی، جلسات سخنرانی، مداحی، تواشیح و آثار استودیویی است به صورت رايگان در اختيار عموم بصورت سايت و برنامه تلفن همراه قابل استفاده مي باشد.

شیرمحمدی افزود: رویکرد وصال انتشار محتوای صوتی و تصویری فاخر مذهبی در زبان‌های مختلف با چشم انداز ایجاد یک هاب مذهبی شیعه در جهان است.

وی اضافه کرد: وصال با بهره‌گیری از تکنولوژی روز و هوش مصنوعی در تلاش است تا فضایی زیبا و بر اساس سلایق کاربران ایجاد کند. در وصال می‌توانید آثار را لایک و دانلود کنید؛ می‌توانید صاحبان آثار را دنبال کنید و پلی لیست شخصی بسازید.

شیرمحمدی در مورد بخش دیگری از وصال افزود: وصال رسانه‌ای تعاملی است و صاحبان محتوای مذهبی می‌توانند با ثبت نام در وصال صفحه اختصاصی داشته باشند و از پلتفرم وصال برای انتشار آثارشان بهره ببرند.

در این راستا هیئت‌ها، قاریان، مادحین و سخنرانان می‌توانند در وصال ثبت نام کنند و صفحات خود را مدیریت کنند.

همچينن دكتر احمدي، ريس كميته اموزش و فرهنگي ستاد اربعين اذعان داشت با توجه به نياز تجمیع محتواي مناسب مذهبي براي عموم جامعه بخصوص شعيان جهان بصورت يك اپليكشن تعاملي، اين رسانه ايجاد شده است و در آينده نزديك با زبان ها و محتواي مناسب ساير كشورها به روز رساني خواهد شد. با توجه به توليد محتواي فاخر و برگزاري بيش از صدها سخنراني در نشست هاي بين المللي توسط اساتيد داخلي و خارجي در ايام اربعين در سالهاي گذشته توسط كميته اربعين، عرضه رايگان براي عموم مخاطبان در دستور كار قرار گرفت كه با همت كارگروه بين الملل و همايش‌ها، كارگروه رسانه، كارگروه قراني، كارگروه روايت گري و كارگروه مراسمات كميته فرهنگي و تلاش تيم تخصصي مجموعه وصال، اين سامانه اماده بهره برداري قرار گرفته است و در سايت كميته اربعين قابل دريافت مي باشد.  در اين سامانه مجموعه هاي فاخر تلاوت هاي قراني، سخنراني ها، روايت گري هاي تاريخي و مذهبي توليد شده كميته در دسترس قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، این سایت به نشانی: https://vesal.co/ در دسترس می باشد و اپلیکیشن آن از لینک: app.vesal.co قابل دریافت می باشد.