جمعه 10 فروردین 1403

01 مهر 1399

زیارت اربعین برای اولین بار در کل زندانهای استان گیلان خوانده می شود

مسئول دفتر بعثه گیلان در دیدار با مدیر کل زندانهای استان گیلان و مسئول فرهنگی و تربیتی زندانهای گیلان ضمن اجرای طرح قرائت زیارت اربعین در روز اربعین اشاره کرد و مقرر شد این مراسم در تمامی زندانهای گیلان برگزار شود .


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین ، حجت الاسلام والمسلمین فروتن در جلسه ای که با حضور آقای محمدی مدیر کل زندانها ی استان و حجت الاسلام والمسلمین حقیقت شناس مسئول فرهنگی و تربیتی زندانهای گیلان گفتند: انشاالله بنا داریم بعنوان یک سنت حسنه و پایدار همه ساله زیارت اربعین و نوحه سرایی و روایت گری برای زندانیان استان برگزار نماییم.

وی اظهارداشتند :درصورت نیاز به روحانی یا مداح و قاری قرآن با هماهنگی می توانیم مساعدت لازم را داشته باشیم .

مدیر کل زندانهای استان گیلان از این طرح و برنامه استقبال نموده و گفتند : ما همه امکانات را  فراهم می نماییم تا در تمام استان میان زندانیان با شیوه نامه ستاد کرونا اجرا شود .

مسئول فرهنگی و تربیتی زندانهای استان گیلان ابراز نمودند: ما 28 روحانی در کل زندانهای گیلان داریم اما در هر برنامه ای چه در اربعین و  مناسبت های دیگر نیاز باشد از وجود قاریان قرآن و  مداحان اهل بیت  (ع)  و روایتگران استانی  با هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و کمیته فرهنگی و آموزشی استفاده خواهیم کرد .

در پایان جلسه حجت الاسلام والمسلمین فروتن از استقبال گرم و صمیمانه  مدیر کل زندان ها تشکر و قدردانی نمودند .