پنج شنبه 9 فروردین 1403

29 مهر 1398

تجلیل از کاروان نور اربعین ۹۸

در آخرین شب از حضور کاروان نور اربعین حسینی در کربلای معلی، محفل قرآنی در ستاد مرکزی اربعین حسینی و به میزبانی بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی برگزار شد.


به گزارش اتقان، در آخرین شب از حضور کاروان نور اربعین حسینی در کربلای معلی، محفل قرآنی در ستاد مرکزی اربعین حسینی و به میزبانی بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی برگزار شد.

در این محفل قرآنی حجت الاسلام و المسلمین حمید احمدی، مسئول کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین، دکتر لاله افتخاری، نائب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور و مسئول کارگروه بانوان کمیته فرهنگی  و سیدمحمد موجانی، عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور و دبیر کارگروه قرآنی کمیته فرهنگی اربعین، دکتر سودانی و صفاء مهدی احمد، قائم مقام مرکز قرآنی هشت شعبی عراق حضور داشتند.

پیش از تجلیل از اعضای کاروان نور جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مراسم پیاده روی اربعین، قاریان ممتاز کشورمان آقایان، مهدی غلام نژاد و حامد علیزاده از ایران  و آقای سیدعلی موسوی از عراق به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

همچنین گروه های تواشیح و مدیحه سرایی انوارالهدی قم و محراب تهران، به اجرای چند قطعه از آثار خود پرداختند.

در این محفل قرآنی، از اعضای کاروان نور متشکل از آقایان مهدی غلام‌نژاد و حبیب صداقت از تهران، قاسم مقدمی از خوزستان، حامد علیزاده و علی حصاری از خراسان رضوی، سعید رحیمی از گلستان، یوسف ایزدی از گیلان و مهدی سعادتی‌کیا از لرستان، اعضای گروه تواشیح و هم‌خوانی محراب از تهران و انوارالهدی از قم، همچنین آقایان علی علیزاده از قم، امید حسین‌نژاد، مهدی رضایی و احسان سوختانلو از خراسان رضوی، همچنین یوسف جعفرزاده از هرمزگان، به پاس فعالیت در راستای پررنگ شدن جایگاه قرآن در کنار عترت در ایام پیاده روی اربعین حسینی با اهدای لوح سپاس ونگین انگشتر متبرک سنگ مزار حرم مطهر حضرت سیدالشهدا(س)، تربت مطهر حریم حسینی و هدایای دیگر تجلیل شد.