پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

25 مهر 1398

طنین نوای قرآن در مسیر پیاده‌روی اربعین

اعضای کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته، در ششمین روز از حضور خود در مسیر پیاده راه عاشقی نیز در محافل انس با قرآن و عترت حضور یافتند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، اعضای کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته، در ششمین روز از حضور خود در مسیر پیاده راه عاشقی نیز در محافل انس با قرآن و عترت حضور یافتند.

در یکی از مهمترین برنامه های روز گذشته کاروان نور، محفل مشترک انس با قرآن کریم  اعضای توسط کاروان نور و حشدالشعبی عراق در موکب حشدالشعبی برگزار و با تلاوت مهدی غلام نژاد، مهدی سعادتی کیا و قاریان حشدالشعبی، همچنین همراه با اجرای استاد ابراهیم ساکی همراه شد.

محافل مشترک با حضور قاریان ایرانی و حشدالشعبی عراق،همچنین در موکب حضرت معصومه(س) ادامه یافت و در محفلی که با اجرای استاد علی علیزاده برگزارشد، آن مهدی غلام نژاد، مهدی سعادتی کیا، قاری و موذن حشد الشعبی عراق به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

از سایر برنامه های روز ششم سفر کاروان نور جمهوری اسلامی ایران به عتبات عالیان، می توان به تلاوت اذانگاهی و اذان مغرب در موکب محسنین استان گیلان، توسط مهدی غلام نژاد و اجرای تواشیح بسیار زیبای گروه تواشیح بین المللی انوارالهدی قم در موکب انصار المهدی (عج) اشاره کرد.

تلاوت اذانگاهی یوسف صادقی پور در موکب انصار المهدی(عج) کربلای معلی و اجرای اذان مغرب و عشاء توسط محمد جواد قیاسی در این موکب از جمله دیگر برنامه های کاروان نور اربعین بود.