چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

12 مرداد 1398

جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اربعین در اصفهان برگزار شد

دومین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اربعین اصفهان با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی در صداوسیمای مرکز این استان برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، دومین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اربعین اصفهان با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی در صداوسیمای مرکز این استان برگزار شد.

در این جلسه که نمایندگان کمیته‌های اربعین حسینی استان اصفهان حضور داشتند، مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین اصفهان،ضمن تشکر از برکزاری این جلسه، مقوله اطلاع رسانی در دنیای امروز را یکی از ابزار مهم و کاربردی در همه زمینه‌ها دانست و از زحمات صدا و سیما در این امر در سال‌های گذشته قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام گرجی همچنین گزارشی از فعالیتهای فرهنگی در مراسم اربعین سالهای گذشته ارائه کرد و از آغاز فعالیت‌های این کمیته در استان خبر داد و خواستار همکاری سایر کمیته‌ها شد.                                                                                          

در ادامه نماینده صدا وسیمای مرکز اصفهان از فعالیت‌های این کمیته از قبیل مستندسازی مراسم با شکوه اربعین حسینی از طریق اکیپ‌های برنامه‌ساز شبکه اصفهان خبر داد  و گفت: این مرکز طبق سال‌های گذشته در تمام مراحل برگزاری این مراسم حضور فعال و موثر داشته و در برنامه‌های زائران امام حسین (ع) در چهار حوزه امنیت، بهداشت، اسکان و تغذیه فعالیت می‌کند.

اعزام زائر به صورت کاروانی به همراه مبلغ و مبلغه، رایگان بودن سفر و عدم نیاز به روادید  برای افراد و اطلاع‌رسانی گسترده توسط صداوسیما از جمله نظرات و راهکارهای پیشنهاد شده به منطور  اجرای باشکوه مراسم اربعین حسینی 1398 در این جلسه بود.