پنج شنبه 9 فروردین 1403

26 تیر 1398

جلسه مشترک معاون امور بانوان کمیته فرهنگی اربعین با مسئولان حوزه علمیه خراسان برگزار شد

معاون امور بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در سفری به مشهد مقدس با شماری از مسئولان فرهنگی و پژوهشی استان خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی الاربعین، لاله افتخاری معاون امور بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در سفری به مشهد مقدس با شماری از مسئولان فرهنگی و پژوهشی استان خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، خانم افتخاری در جلسه‌ای به‌صورت مشترک با معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خراسان در خصوص برخی فعالیت‌های مشترک میان این کمیته و معاونت پژوهشی حوزه‌های علمیه خراسان بحث و تبادل‌نظر کرد و خواستار مشارکت بیشتر بانوان طلبه در حوزه پژوهشی شد.

وی همکاری‌های علمی و پژوهشی را در حوزه اربعین بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: فعالیت‌های علمی و پژوهشی پشتوانه بسیار زیادی در خصوص تعمیق فرهنگ اربعین در میان مردم خواهد داشت.

معاون امور بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در ادامه سفر خود به مشهد مقدس همچنین در نشست گروه علمی و پژوهشی زن و خانواده حوزه‌های علمیه خواهران خراسان حضور یافت و در این نشست اقدامات انجام‌شده از سوی کارگروه‌های بانوان بعضی استان‌ها را مطرح و مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

وی همچنین در دیدار با برخی از مسئولان فرهنگی آستان قدس رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص مسائل مرتبط با حوزه اربعین بحث و تبادل‌نظر کرد.