شنبه 1 اردیبهشت 1403

26 خرداد 1398

هم‌اندیشی کمیته فرهنگی اربعین و مجمع جهانی اهل‌بیت برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی و مجمع جهانی اهل‌بیت علیهم‌السلام با حضور مسئولان این دو نهاد فرهنگی در قم برگزار شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی الاربعین، هم‌زمان با شروع جدی برنامه‌های کمیته فرهنگی و آموزش ستاد مرکزی اربعین، جلسه هم‌اندیشی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی و مجمع جهانی اهل‌بیت علیهم‌السلام با حضور مسئولان این دو نهاد فرهنگی در قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین و همچنین دکتر حمید مروجی طبسی معاون آموزش وتواید محتوای کمیته فرهنگی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکترایمانی معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل‌بیت حضور داشتند، طرفین در خصوص بسترها و زمینه‌های همکاری در اربعین حسینی بحث و تبادل‌نظر کردند.

حجت‌الاسلام احمدی در این جلسه ضمن تشریح برنامه‌های فرهنگی اربعین به ظرفیت‌های قابل‌توجه مجمع جهانی اهل‌بیت در این حرکت عظیم جهانی اشاره کرد و خواستار همکاری بیشتر این دو مجموعه فرهنگی شد.

حجت‌الاسلام ایمانی نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌گرفته مجمع جهانی اهل‌بیت در اربعین سال گذشته به ارائه راهکارهای همکاری‌های مشترک پرداخت.