جمعه 7 اردیبهشت 1403

11 مهر 1397

جلسه کارگروه تبلیغ، قرآن و نماز کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان مازندران تشکیل شد

جلسه کارگروه تبلیغ، قرآن و نماز کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان با حضور مسئول کمیته فرهنگی، دبیر اجرائی کارگروه تبلیغ، قران و نماز، مسئولان و نمایندگان موکب های استان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني الاربعین از مازندران، حجه الاسلام والمسلمین خانی، مسئول کمیته فرهنگی اربعین استان، همت همه خادمین اربعین را علاوه بر ایجاد شور، معطوف به بالا بردن معرفت زائران دانست و شعار "الحسین یجمعنا" را، شعار امسال اربعین و وحدت بخش بین همگان و مانع تفرقه بین امت ها دانست.

وی به برگزاری نماز اول وقت در موکب ها تاکید کرده و مسئولان و زائران این سفر معنوی را به رعایت آداب این سفر فراخواند.

در ادامه حجه الاسلام والمسلمین روحانی نیا، دبیر اجرائی کارگروه تبلیغ، قرآن و نماز استان با اشاره به حساسیت های بوجود آمده توسط دشمنان اسلام که سعی در تخریب وجهه دو ملت ایران و عراق دارند، خواستار فعالیت بیشتر قشرهای تاثیرگزار فرهنگی در جامعه شد و با اشاره به فعالیت های انجام شده، کارهای تیمی و جمعی در کارگروه ها و موکب ها را دارای برکت و محور فعالیت موکب ها را قرآن، نماز و تبلیغ شمرد.

در ادامه جلسه، نمایندگان موکب ها و مسئولین حاضر، توضیحاتی پیرامون فعالیت های فرهنگی در دست اقدام و مشکلات و کمبودهائی که با آن مواجه هستند، ارائه کردند.